fredag 14 september 2012

Tävling hos simsdeluxe

Nu har världens bästa blogg http://simsdeluxe.bloggplatsen.se en tävling där man ska ta en bild på någonting i the sims 3 som handlar om simsdeluxe. Då försökte jag vara lite kreativ och tänkte att en enkelt text kunde va bra nog:). De skulle va de bästa som hänt mig om jag vann, priserna är helt sjukt bra. Min största dröm har i flera år nu varit att träffa en av producenterna av the sims och nu har jag möjlighet att få en autograf av en, helt OTROLIGT. Men som sagt, de här är mitt tävlingsbidrag och hoppas jag vinner;). Om ni också vill vara med så tryck HÄR!!!  Ju fler deltagare, desto bättre och följ gärna hennes blogg (också;)) för den äger.

SES!!!

1 kommentar:

  1. Hej. :)
    Är ny läsare och såg att du behövde hjälp med headern?
    Jag tänkte bara tipsa dig om ett program som heter PhotoScape. Du kan göra headers med den! Det programmet använder jag när jag ska göra en ny header till min simsblogg. Hoppas du uppskattar tipset. :P

    SvaraRadera